woensdag 1 mei 2013

Axe en het koningshuis

Axe is een merk dat bekend staat het merk waar je vrouwen mee verleidt. In iedereen verschuilt een verleider. En dat bewijst Axe! Het ‘Axe Effect’ is inmiddels een bekend fenomeen. Vrouwen scoren nadat je producten van dit merk hebt gebruikt. Een goed concept waar Axe vele kanten mee op kan. Naar mijn mening zijn de commercials altijd erg grappig en afwisselend.

Toch is het voor elk merk weer een uitdaging om een leuke inhaker te bedenken dat bij zijn/haar merk past. Doordat AXE een duidelijke boodschap uitdraagt en altijd blijft bij het ‘vrouwen verleiden’ is het ze toch weer gelukt! Knap van het team dat ze ook tijdens een feestelijke (en zonnige!) Koninginnedag hard aan het werk is. Onder andere de balkonscène met Maxima, Beatrix en koning Willem-Alexander omzetten naar jouw merk, ik vind het leuk gedaan! 


Wat vinden jullie van de inhakers van Axe? (En hoe was jullie Koninginnedag?)

Bron: x

6 opmerkingen:

  1. Hun campagnes zijn allemaal wel
    goed bedankt vind ik! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha nice
    xxx

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Regina, ik heb ook een post over inhakers :) Denken we weer hetzelfde:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunnen ze niet zo'n deo voor vrouwen maken om mannen aan te trekken ? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad dat vind ik een goed idee! Misschien zijn wij de aangewezen personen om die in de markt te zetten haha

      Verwijderen