maandag 29 april 2013

Eerste post!

Welkom op 'Leef met Lef'

Sommigen van jullie zijn hier misschien beland vanwege mijn oude blog, voor anderen zal ik mij even kort voorstellen.

Wie is Regina?

Mijn naam is Regina, ik ben 18 jaar jong en woon in Eindhoven op kamers. Ik volg momenteel de studie Communicatie op Fontys Hogeschool. Ik heb gekozen voor het keuzevak: 'Content is king'. Dat is onder andere de reden dat ik weer ga bloggen. Na het keuzetraject wil ik hier overigens mee doorgaan.

Ik ben het meisje dat niet altijd het lef/de wil heeft om ‘in de picture’ te staan, maar wel het meisje dat op zoek is naar uitdaging. Ik houd van sporten en ga daar het liefst mee door op vakantie. Ik ben wèl het meisje dat het lef heeft om als eerste van een rots te springen. Canyoning, door de bomen tokkelen, kanoën, raften: ja, daar kun je mij blij mee maken! Ik zoek niet alleen uitdaging in sport, maar in het leven op zich. Een vier jaar durende opleiding in drie jaar doen bijvoorbeeld en dat combineren met een volgepland studentenleven.

 

Waarover gaat 'Leef met Lef'?

Wat ik hierboven heb beschreven, is precies waar ik over ga bloggen. Uitdaging, risicovol en gewaagd, dat zijn mijn kernwaarden. Blogs over persoonlijke uitdagingen; mensen die gewaagde trucs uithalen, kun je daarbij aan denken. Ik wil het combineren met mijn interesse voor communicatiemarketing. Merken die risico’s nemen in een campagne om naamsbekendheid te creëren bijvoorbeeld.

Ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn geworden naar een ‘Leven met Lef’ en mijn blog willen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten