woensdag 4 september 2013

Dineren op de wc

Lekker uitgebreid en lang eten, daar kan je mij en vele Bourgondiƫrs blij mee maken! Anderen vinden het weer heerlijk om uren op de wc te zitten met een krantje... Nee, ik spring niet over van het ene onderwerp op het ander. In China vond een restaurant deze combinatie doodnormaal. Je krijgt hier geen stoel aangewezen, maar een wc-pot. Het is echter niet bekend of je er ook je behoeftes op kunt doen.


Lef van het Chinese restaurant om eten te koppelen aan de wc. Hier denk ik liever niet aan als ik aan het eten ben. Toch maken ze me met deze aparte inrichting ook wel weer nieuwsgierig.

Zou jij hier willen eten?

Bron: wtf

25 opmerkingen:

  1. Het is wel geinig! Zou het niet erg vinden om er te eten zolang de wc's niet actief worden gebruikt, anders.. daar ging mijn eetlust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Super grappig zeg! Ik zou er best wel een keertje willen eten. Lijkt me wel grappig om mee te maken :P

    Liefs,

    Maria Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar eten lijkt me niet zo geweldig... maar inderdaad wel een restaurant eigenaar met lef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat grappig, en die kussentjes ook: hilarisch! Ik zelf zou overigens toch wel een beetje misselijk worden tijdens het eten haha
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahah hmmm.. tja eigenlijk is het gewoon hetzelfde als een stoel maar dan ietsie anders ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het idee wel heel erg grappig. Ik zou er best wel eens voor de gein willen eten om te kijken hoe dat is, want voor de rest ziet er allemaal gewoon schoon uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hm lijkt me toch een beetje een onsmakelijk idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerste reactie was grappig, maar daarna dacht ik alleen maar bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig bedacht, maar ik vind het ook een onsmakelijk idee geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk eventjes op mijn blog voor meer informatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ew zeg, hoe onsmakelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Uhmm tja wat moet ik hiervan zeggen.. wat vreselijk zeg haha! Ieder ze ding eigenlijk.. Maar ik zou er niet zo snel gaan zitten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha die Chinezen bedenken ook de gekste dingen :P
    Vind het best grappig, maar zou er niet willen eten.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha wat super grappig bedacht zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahah grappig, maar het idee... :')

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, wat maf!

    Keep on bloggin',
    Summer

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha oh wauw, dat is best wel lef ja haha! Ben benieuwd hoe mensen dit ervaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha only in China! Ze bedenken echt de gekste dingen daar, geweldig :p xo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha wat erg zeg, ik zou hier dan ook niet gaan eten.

    BeantwoordenVerwijderen