dinsdag 13 augustus 2013

Italianen, die durven!

Zoals jullie waarschijnlijk weten, was ik deze zomer in Spanje en Italië te vinden. Een heleboel feest-, strand- en uitetenfoto's ben ik daarmee rijker. De leukste foto's, passend bij mijn blog, behoren echter niet tot een van die categorieën. Aan de map Italianen met lef kon ik de foto's hieronder toevoegen.


Op het 16 km lange strand van Rimini zie je veel vrouwen rondlopen in een bikinistring. Bij de een pakt dit wat beter uit dan bij de ander... Met deze schaarse broekjes hadden we het ergste nog niet gehad. Op terras zagen we een man in boratstring. Stiekem probeerde ik een foto te maken, maar dat stiekem doen mislukte. Man met lef had het onmiddellijk door. Niet dat hij het erg vond, hij genoot van de aandacht en zat zelfverzekerd in zijn lapje stof.

Wat vinden jullie van deze Italianen met lef?

19 opmerkingen:

  1. Oh my... Dat is inderdaad lef hebben!! Die bikinistrings heb ik op vakantie ook een aantal gezien maar niet bij zo'n oudere vrouw.. En die borat string is gewoon dikke lef! Maar zoiets trek je toch niet als je standaard 'zwembroekje' aan? Haha leuk artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker lef haha #Hakuna Matata, ik vind het goed enjoy life everyday toch? Dankjewel voor het volgen op bloglovin ik volg jou nu ook ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhum, nou zij liever dan ik ;)Ik wist niet dat Borat pakjes werkelijk werden verkocht, zou er toch niet mee willen schuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh god, mijn oma woont ook dicht bij het strand in Italë, en ik zie er ook continue vrouwen mee lopen! Meer voor het zonnen, als ze gaan zwemmen doen ze weer een andere aan :) Die borat string heb ik dan nog nooit gezien :')
    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch ongelofelijk schamend! Waarom wil je zoiets aandoen? Vooral die boratstring. Verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In Italië heb ik dat wel eens vaker gezien, dan kijk je toch wel een beetje raar op haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het geweldig als mensen het lef tonen om zoiets aan te trekken en het ze niet boeit wat anderen ervan vinden. Vooral ook de Boratstring vind ik echt lef hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ieuw! :p
    Zeker zo'n string als bikinibroekje..! Zo zou ik echt nooit durven rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, dat is zeker wel lef! Ik zou daar -tenzij ik een Doutzen Kroes lichaam heb- niet mee durven lopen hoor :p xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die vrouwen in een bikinistring vind ik niet zo erg, dan kleurt alles tenminste mooi mee haha! Maar die man.. neuh, dat gaat te ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ewwww, die Borat mankini is echt vies, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat het hen een beetje in het bloed zit! Toen ik in Juni in bologna was zag ik overal vrouwen lopen in doorzichtige jurkjes, met kanten strings aan of zelfs helemaal niets! Echt niet mijn ding zo.... xo

    BeantwoordenVerwijderen