woensdag 3 juli 2013

Back from Blanes

Jazeker, je bent gewoon beland op Leefmetlef.tk. Mijn schoolopdracht is afgerond met een acht en daarom vond ik het een goed moment om mijn blog in een nieuw jasje te steken. Ik hoop dat jullie er ook mee kunnen leven :)

Terugkomend op Blanes. Ik heb een super vakantie gehad! Even wat rust (qua denken aan school), veel gefeest, leuke mensen ontmoet, aan het strand gelegen en uiteten geweest. Heb ik nog geleefd met lef? Niet heel erg. Wel zijn we naar een van de grootste waterparken van Europa geweest! En wie moest er per se van de allerengste glijbaan… yes I did it!


Je werd opgesloten in een hokje, vervolgens drukte een man op een knop en ja je raadt het al: het luik schiet open. Als een gek vlieg je naar beneden en voor je het weet lig je alweer (halfnaakt) beneden in een bak met water. Wel met een goed gevoel! Ik weet van mezelf dat ik anders spijt krijg als ik niet van alle glijbanen ben geweest.

Hoe is het met jullie? Gaan jullie nog op vakantie?

19 opmerkingen:

  1. waarom plaats je die halfnaakte foto achteraf nou niet hier? Kom op reggie, beetje lef! hahaha nu heb ik hem voor niks gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dan ziet iedereen natuurlijk hoe bruin ik geworden ben. Dat is zielig.

      Verwijderen
    2. dan vind ik ook dat je vanaf vandaag in een burka moet gaan lopen.... tis niet anders.

      Verwijderen
  2. Ah klinkt erg goed, Blanes lijkt me super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waah die glijbaan!! Blanes is leuk he :) Ik ga over 2 weken naar Mallorca! En nu naar Rock Werchter (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe glijbaan :D Blanes lijkt
    me erg leuk!

    Ik ga over precies twee weken naar de
    Dominicaanse Republiek en blijf 2 dagen
    in New York! :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die glijbaan klinkt trouwens best leuk Zo eentje heb je er ook in het tikibad haha. Leuk dat je weer terug bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die glijbaan klinkt echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar heb ik eens een filmpje van gezien en dat lijkt me zó eng! Tof dat je het toch gedaan hebt. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mij lijkt het ook eng zo'n glijbaan! Leuk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je layout erg mooi geworden, dus ja, ik kan er zeker mee leven :)
    Mooi dat je even lekker hebt kunnen genieten en ontspannen in Blanes, en die glijbaan ziet er heel erg gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er wel erg spannend uit! Je hebt echt een mooie blog / lay-out en ook een interessante invalshoek om over te bloggen! Erg origineel :)

    Helaas ga ik niet op vakantie :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor je leuke reactie! :D

      Gelukkig kan je van het Nederlandse weer op dit moment ook nog genieten!

      Verwijderen
  11. Wat goed dat je je schoolopdracht met een 8 hebt afgerond en stoer dat je daar in durfde, ik had het namelijk echt niet gedaan haha

    BeantwoordenVerwijderen