Neem het evenement Wake The Line van O’Neill. Een wedstrijd
waarin wakeboarders en –skaters heel wat risicovolle stunts moeten uithalen om die
felbegeerde eerste prijs in de wacht te slepen. Dit evenement past helemaal in
het plaatje van het surfmerk. Om zo’n breed mogelijk publiek erbij te betrekken, was het afgelopen
twee dagen te volgen op een livestream. Wanneer je Wake The Line gevolgd hebt
en je koopt een bikini van O’Neill, heb je er een gevoel bij. Leuk dat die
stoere wakeboarders in hetzelfde merk rondlopen als jij.
Bij mij wekt het sympathie op voor het merk. Dat ze zulke mooie
evenementen organiseren en mensen ondersteunen in het uitvoeren van stunts.
Wat vinden jullie van
de evenementen van O’Neill en Red Bull?
Ik heb dat van Red Bull gezien toen ik een keer op vakantie was in Kroatiƫ, zag er echt heel tof uit!
BeantwoordenVerwijderenwww.fashiable.nl
Oh so pretty!Have a great day,love!
BeantwoordenVerwijderenxx
B.
http://www.beeswonderland.com/