Het billboard in Spanje toont andere beelden aan kinderen
dan aan volwassenen. De Anar Foundation helpt kinderen die mishandeld worden.
Ze willen er graag zoveel mogelijk helpen en hebben dus extra donateurs nodig.
Daarom schakelde ze het reclamebureau Grey in om dit doel te verwezenlijken.
Het bureau vond het belangrijk dat kinderen ook de boodschap
kunnen lezen als ze samen met zo’n misbruiker over straat lopen. Hier hebben ze
een billboard voor bedacht waarbij het beeld afhankelijk is van de invalshoek.
Kinderen kleiner dan 1,3 meter lezen de volgende tekst: ‘Als iemand je pijn
doet, bel ons en wij helpen je!’, terwijl volwassenen de waarschuwende tekst: ‘Soms
is kindermishandeling enkel zichtbaar voor het kind’ te zien krijgen.
Is het nog niet helemaal duidelijk? Kijk dan het volgende
filmpje:
Wat vinden jullie van
dit billboard?
Bronnen: Grey, Anar Foundation
Die is echt heeeeeel gaaf! :o
BeantwoordenVerwijderenDat is wel een goed billboard! Ik hoop dat het goed werkt ook
BeantwoordenVerwijderenwat een prachtig initiatief, ontzettend origineel!
BeantwoordenVerwijderenWat slim bedacht! Hopen dat het mensen aan het denken zet :)
BeantwoordenVerwijderenTOP IDEE! kunnen ze een hoop leuke dingen mee doen!
BeantwoordenVerwijderen