Toch is het voor elk merk weer een uitdaging om een leuke
inhaker te bedenken dat bij zijn/haar merk past. Doordat AXE een duidelijke
boodschap uitdraagt en altijd blijft bij het ‘vrouwen verleiden’ is het ze toch
weer gelukt! Knap van het team dat ze ook tijdens een feestelijke (en zonnige!)
Koninginnedag hard aan het werk is. Onder andere de balkonscène met Maxima,
Beatrix en koning Willem-Alexander omzetten naar jouw merk, ik vind het leuk
gedaan!
Hun campagnes zijn allemaal wel
BeantwoordenVerwijderengoed bedankt vind ik! :)
xoxo
www.its-dash.blogspot.com
haha nice
BeantwoordenVerwijderenxxx
www.fashionanna.com
Haha Regina, ik heb ook een post over inhakers :) Denken we weer hetzelfde:)
BeantwoordenVerwijderenKunnen ze niet zo'n deo voor vrouwen maken om mannen aan te trekken ? :)
BeantwoordenVerwijderenJa inderdaad dat vind ik een goed idee! Misschien zijn wij de aangewezen personen om die in de markt te zetten haha
VerwijderenDat zoiezo haha
Verwijderen